Pages

2010. május 3., hétfő

Zizzenet

Tegnap filmet néztem. Kettőt is. Mindkettő Sandra Bullock film volt, de egyik vicces, a másik meg thriller. A vicces a Nász.ajánlat c. film volt, de nem is ez a lényeg! Hanem az, hogy az egyik jelenetben fahéjas kalácsot kaptak reggelire. Én meg szinte éreztem az illatát, az ízét. Nem volt rossz a film, de az agyam ezen a kalácson kattogott végig! Megzizzentem? :-) Így ma azzal kezdtem, hogy valami hasonló kalács után kutattam a neten. Azért célirányosan ám! El is jutottam gyorsan Limara-pékségébe, ahol ez a kis Spanyol briós nevű finomság jött szembe.

Kipróbáltam, és bár nem lett szép, de aaaaaanyira finom!!!!!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Nálunk is szeretik, én fonott kalácsnak is szoktam sütni, mindegyik fonatban az a finom fahéjas íz...

    VálaszTörlés
  2. Ez nem ér. Mostmár az én agyam is ezen kattog.

    VálaszTörlés